Facebook a dat lovitura cu anunţurile afişate pe News Feed

0
Publicat:
Ultima actualizare:
facebook

Agenţiile de publicitate au preferat dintotdeauna motoarele de căutare în defavoarea site-urilor de social media când a venit vorba de afişarea anunţurilor. Acest lucru s-ar putea schimba în curând, mulţumită Facebook, potrivit The Next Web.

Un studiu al companiei AdRoll relevă că anunţurile postate în „News Feed“-ul Facebook sunt accesate cu 21% mai mult decât reclamele care apar în motoarele de căutare şi de 49 de ori mai mult decât anunţurile din partea dreaptă a paginii principale a reţelei sociale.

„Anul trecut purtam discuţii despre faptul că Facebook nu funcţionează şi că General Motors îşi retrage anunţurile. Acum ne întrebăm dacă este un rival serios pentru Google“, a declarat preşedintele AdRoll, Adam Berke.

Anunţurile din News Feed sunt integrate cu actualizările pe care utilizatorii le primesc de la prieteni sau de la paginile urmărite. Acestea sunt vândute prin programul Facebook Ad Exchange şi le permite brandurilor să-şi îndrepte anunţurile către utilizatorii care le-au mai vizitat site-urile.

„Facebook a găsit combinaţia perfectă din punct de vedere al răspunsului direct prin alăturarea a două lucruri. Au combinat puterea publicităţii programatice cu sosul secret al reţelei sociale – mediul foarte captivant“, a spus Berke.

O mare calitate a anunţurilor postate pe Facebook este faptul că beneficiază de aceleaşi acţiuni ca şi restul postărilor: utilizatorii pot da like, share sau pot comenta. Mai mult, publicitatea aceasta poate beneficia şi de efectul viral.

Ratele de accesare mai mari înseamnă şi o reducere a costurilor pentru branduri. Astfel, preţul pentru fiecare click de pe anunţ este cu 79% mai mic pe Facebook decât pe web şi cu 54% mai mic faţă de anunţurile afişate în partea dreaptă a ecranului.

Totuşi, oricât de tentant ar fi să comparăm publicitatea Facebook cu Google, nu ar fi corect. News Feed-ul reţelei sociale nu are deschidere spre la fel de mulţi utilizatori ca şi serviciul Google AdWords. Cu alte cuvinte, publicitarii vor trebui să folosească în continuare mai multe canale pentru a promova produsele. 

Vrem să discutăm cu voi, „Adevărul Tech“ este şi pe Facebook

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite