O moldoveancă din Soroca a ridicat o afacere la Iaşi, de la zero la 600.000 euro

0
Publicat:
Ultima actualizare:

„Cuptorul Moldovencei” -  aşa se numeşte afacerea Nicoletei Hritcu, o moldoveancă din nordul Republicii Moldova, oraşul Soroca, care a reuşit în doar trei ani să ridice afacerea de la zero la 600.000 de euro.

Şi-a început activitatea de antreprenor în anul 2012, atunci când avea 30 de ani. Nu avea experienţă în business, însă avea o ambiţie mare şi studii la Facultatea de Marketing de la FEAA, A. I Cuza, Facultatea de Teatru din Iaşi, Şcoala de pictură la Soroca.

Aromele, gusturile plăcintelor şi prăjiturilor le-a moştenit de la bunica ei, Babusea Maria, care de sărbători îşi alinta familia cu tot felul de copturi alese.

Nicoleta spune că ideea despre Cuptorul Moldovencei i-a venit încă din anul 2006, dar abia şase ani m-ai târziu „s-a copt” definitiv. Acum îşi bucură clienţii cu cele mai bune prăjituri moldoveneşti.


„Avem plăcintele noastre moldoveneşti cu diverse umpluturi: cu cartofi, cu brânză, cu varză, cu carne, cu vişine, cu dovleac. Pe lângă plăcinte avem prăjituri de casă şi câteva tipuri de torturi. Vedete sunt prăjitura Albinuţa, Tortul Zgucionca şi Poveste. Restul portofoliului este un mix interesant de prăjituri de casă din toată România, prăjiturile clasice de cofetărie, pe care noi le-am numit prăjiturile copilăriei şi câteva produse de sezon: cozonaci, pască, julfa. În total avem peste 30 de produse permanente”, afirmă Nicoleta Hritcu

Faptul că pe piaţă există şi alţi concurenţi, chiar mai mari, precum „La Mamuca” sau „La Plăcinte” nu pare să o deranjeze.

„Nu ne comparăm cu lanţul „La Plăcinte”, pentru că la noi e afacere de familie. Nici cu „La Mamuca” nu ne putem compara, deoarece ei sunt un fel de brutărie şi lucrează cu aluat de pâine. Noi suntem altceva. Ne putem compara în schimb cu câteva cofetării ţi patiserii din Iaşi la număr de puncte de lucru, număr de angajaţi. Totuşi. îmi este greu să-mi compar munca cu a celorlalţi, pentru că la noi este afacere de familie. Aşa a început şi aşa continuă”, mărturiseşte femeia.

Scopul Nicolei pentru perioada următoare este să-şi atragă toată familia la Iaşi şi să o implice în activitatea ei.

Unul din secretele succesului este faptul că Nicoleta se bazează pe produse şi ingridiente de calitate şi naturale, iar sloganul afacerii este „fără premixuri, fără margarină, fără prostii”.

„Aşa am reuşit să atingem această cifră de afaceri. Angajaţii ştiu cum lucram, furnizorii ştiu ce cumpăram şi clienţii gustă cu plăcere ce le pregătim”, povesteşte moldoveanca, sursa business24.ro

Republica Moldova



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite