VIDEO A fost lansat filmul de promovare al staţiunii Mamaia. Distracţia va fi cuvântul verii 2017

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Filmul oficial de promovare a staţiunii Mamaia a fost lansat  la Târgul de Turism al României. Este o versiune a filmului din 2014, când Mamaia a mai avut o astfel de producţie, pe coloana sonoră a Lanei del Rey, „Young and Beautiful“.

Fundalul muzical este piesa „Experience“ by Ludovico Einaudi. Tema filmului este că indiferent de vârstă, naţionalitate, dorinţe ascunse sau rostite, în inima distracţiei, istoriei şi culturii, toate visele devin realitate. Tenismanul constănţean Horia Tecău, campion mondial la dublu la Wimbledon, este primul Ambasador al staţiunii Mamaia şi cel care va spune în acest film „Welcome to Mamaia!“.

„Filmul este finanţat din bugetul ce provine din taxa de promovare a staţiunii Mamaia-Sat Vacanţă şi va fi folosit pentru promovarea staţiunii la târgurile interne şi externe la care vom participa, precum şi la evenimentele pe care le vom organiza sau la care vom fi parteneri. De asemenea, filmul va fi preluat si promovat pe site-urile proprii de către hotelieri, agenţii de turism, ambasadele României în străinătate etc. 

Suntem mândri şi emoţionaţi să înregistrăm un record de vizualizări şi redistribuiri, care ne arată că teaserul este fantastic de bine primit şi apreciat. Echipa de filmare a surprins cele mai frumoase evenimente ale verii care a trecut, imagini de la principalele atracţii turistice din Constanţa şi Mamaia, plajele extinse, promenada, hoteluri frumoase şi faimoasele cluburi de noapte, Parcul de distracţii şi tot ce are Mamaia mai bun de oferit.

Faptul că am reuşit să ne creăm singuri un buget din Taxa de Promovare pe care am introdus-o la Mamaia, prin contribuţiile tuturor agenţilor economici din staţiune şi cu sprijinul Primăriei Constanţa - ne permite să ne situăm detaşat pe prima poziţie ca strategie şi activitate de management de destinaţie în România“, a declarat Corina Martin, preşedintele Asociaţiei Litoral-Delta Dunării. 

Filmul de promovare a costat 17.000 de euro.

 

În 2013, Radu Mazăre şi Loredana au lansat „Viva Mamaia“, o piesă copiată după o melodie a unui compozitor din Croaţia. Piesa a costat, oficial, 30.000 de euro. În primul an ea s-a auzit în câteva cluburi din Mamaia, după care nimic.

Mamaia New Official Movie (2017) from Asociatia Litoral Delta Dunarii on Vimeo.

Pe aceeaşi temă: 

Regată hibernală de yachting, dedicată lui Moş Nicolae. Competiţia nautică are loc în premieră pe lacul Siutghiol

Mamaia, 110 ani de turism organizat. Imagini inedite din vremea străbunicilor noştri - dune nesfârşite de nisip auriu şi întinderi albastre

Constanţa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite