Care sunt cele mai urmărite emisiuni de divertisment. Un show de la Kanal D, audienţe peste Pro TV şi Antena 1

0
Publicat:
Ultima actualizare:

O emisiune de la Kanal D a plasat postul turcesc pe primul loc în topul emisiunilor de divertisment din luna iulie, cu peste 1 milion de telespectatori.

La nivel naţional, show-ul „Roata norocului“, de la Kanal D, s-a clasat pe primul loc în preferinţele românilor în luna iulie, cu o medie de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori, în fiecare minut, scrie Pagina de Media. Astfel, producţia postului a reuşit să urce cinci locuri în clasament, faţă de luna iunie. 

Antena 1 s-a poziţionat pe locul doi, cu noul sezon al emisiunii „Next Star“, prezentată de Dan Negru, care a obţinut o medie de aproximativ un milion de telespectatori. La diferenţă mică, pe locul trei, a fost tot o producţie Kanal D, „Ochii din umbră“. Emisiunea lui Ernest a strâns în faţa televizorelor o medie de 1.069.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

Pro TV s-a clasat abia pe locul cinci, fără să treacă de pragul de un milion de telespectatori. „Vocea României Junior“ a obţinut o medie de aproximativ 870.000 de urmăritori. 

   

Imagine indisponibilă

Adrian Cristea - Bursucul şi Ana-Maria Barnoschi prezintă „Roata norocului“ din 2015 FOTO Kanal D

   

La nivel urban, însă, românii au preferat show-ul „Ce spun românii“, prezentat de Cabral pe Pro TV, cu o medie de aproximativ 545.000 de telespectatori. 

„Next Star“, de pe Antena 1, şi-a menţinut poziţia pe doi, cu 545.000 de telespectatori. De menţionat este faptul că cele două emisiuni au ore diferite de difuzare. „Ce spun românii“ este de la ora 18.00, de luni până vineri, iar „Next Star“ este programat de la ora 20.00, sâmbăta. 

„Poftiţi pe la noi: Poftiţi la Nea Marin“, difuzat tot de Antena 1, a închis podiumul. Emisiunea Monei Segall a obţinut o medie de audienţă de 500.000 de telespectatori. „Roata norocului“ a căzut pe locul patru, la oraşe, cu o medie de 480.000 de telespectatori. 

Imagine indisponibilă

Andrei Ştefănescu, Nea Marin şi Liviu Vârciu sunt gazdele show-ului de la Antena 1 FOTO Antena 1

La nivel comercial, pe segmentul de public cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, liderul se schimbă. Emisiunea „Poftiţi pe la noi: Poftiţi la Nea Marin“, de pe Antena 1, s-a clasta pe primul loc, cu o medie de aproximativ 268.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

Pe doi se află „Ce spun românii“, cu aproximativ 209.000 de telespectatori, iar locul trei este ocupat de „Vocea României Junior“, cu o medie de 185.000 de privitori. 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite